niedziela, 31 sierpnia 2014

11. "Dawca pamięci"

Siemanko ! :D 

Dzisiaj niestety ostatni dzień wakacji, na razie nie myślę o nowym roku szkolnym . ;//
Żeby nie zamęczać się zbędnymi myślami razem z mamą wybrałyśmy się do multikina.
Wcześniej widziałam reklamę, na której polecali dawcę pamięci, obejrzałam w necie zwiastun, ale kupując bilety nie do końca byłam przekonana czy to dobry wybór.
Jednak moje wątpliwości zostały rozwiane po kilku minutach filmu.
Okazał się on bardzo dobrą produkcją, ja, a także i moja mama byłyśmy zachwycone.
Jest w nim mowa o najważniejszych w życiu wartościach : wierze, nadziei i miłości, a szczególnie miłości.
Na początku miasto oddzielone jest niewidzialną barierą, a ludzie nie wiedzą co to prawdziwe uczucia, odniosłam wrażenie że żyją jak roboty, jednak główny bohater - biorca pamięci Jonas(Brenton Thwaites) chce to zmienić.
Pokazuje swojej przyjaciółce Fionie (Odeya Rush) czym jest miłość, chce uratować Gabriela . ... 
Tego filmu nie da się dokładnie opisać, go trzeba zobaczyć na własne oczy i poczuć to co czują bohaterzy.
Serdecznie polecam, mam nadzieję, że niedługo również ukarze się w internecie, a tutaj zwiastun i parę scen .  Miłego oglądania :)
Karolina ;3   





=











    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz