czwartek, 14 sierpnia 2014

8. # Mielnoo

#Siemka.

W Mielnie byłam od 06.08.14 do 13.08.14 fajnie się bawiłam byłam na boosterze i
 na młocie na boosterze się prawie popłakałam ;/
Byłam w Clubie BAJKA ale ciiiii .(nic nikt nie wie)
Puszczałam lampiony i cieszę się obydwa moje poleciały <3
I tak mi to nic nie da ale no trudnoo <3
Kupiłam dwa do domu może pójdę dzisiaj puścić z Karoliną .
Tak po za tym wczoraj u mnie spała moja mom nockę miała i mieliśmy je puścić, ale deszcz padał więc nie poszłyśmy. A ja usnęłam szybko bo zmiana klimatu i łeb mi odpadał normalnie.
Już pomału kupujemy książki i zeszyty szybko wakacje mijają aż szkoda bo mało rzeczy się działo ;/
Jeśli miałabym jechać nad morze pojechałabym 3 raz do Mielna <3

Jak wiecie lubię Kwiatkowskiego A więc :
Zdjęcie <3

A tu 2 zdjęć z Mielna <3


DZISIAJ Z KAROLINĄ PUSZCZAŁYŚMY LAMPIONY MASAKRA
 TOTALNA ALE SPOKOOO 
<3 <3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz