poniedziałek, 25 sierpnia 2014

10. Zatrzymać wakacje :D

Hey tu Karolina :)

Przez ostatni czas Natalia sama dodawała wpisy i chciałabym szybko to wytłumaczyć.
Było to spowodowane brakiem internetu w moim domu, oraz brakiem czasu, ale na szczęście dzisiaj została wymieniona satelita i internet w końcu jest i postanowiłam coś dodać :D
A odnośnie braku czasu, to byłam w okolicach Poznania załatwić pewną sprawę, później do domu przepakowałam torby i do Żar tam spędziłam noc i z mamą nad morze, aż do wczoraj :D


Z racji tego, że został ostatni tydzień wakacji postanowiłam zatrzymać je na dłuższą chwilę i zabawiłam się w kuchni . Podam Wam przepis na pyszną i ładnie wyglądającą
"wakacyjną sałatkę" :D 



*Potrzebne składniki to : Kapusta pekińska, ogórki, pomidory, czerwona fasolka, sos grecki, olej i woda.
Ja akurat to miałam w lodówce ale jeśli macie coś jeszcze co lubicie np.kukurydzę to również można ją dodać.






* Ogórki pokroić w plasterki, pomidory w kostkę, kapustę w cienkie paseczki, a fasolkę wystarczy tylko dokładnie opłukać . :D 





* W małej miseczce zrobić sos grecki składający się z 3 łyżek wody i 3 łyżek oleju oraz zawartości torebki.






* Na koniec wszystko wrzucić do miski i polać gotowym już sosem i dokładnie wymieszać. Odstawić na 5-10 min aby warzywa nasiąkły sosem i gotowe. 



SMACZNEGO !!! :D


W ciągu najbliższych dni mamy zamiar nagrać z Natalą filmik podsumowujący tegoroczne wakacje oraz mini haul zakupowy odnośnie nadciągającego roku szkolnego .
Czekajcie na kolejne wpisy. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz